El último día - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu El último día - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu

El último día

Blijf op de hoogte en volg Linda

10 Mei 2017 | Colombia, Cartagena

Gisteren heeft Ben een verkeerd stukje vlees gegeten. Hij voelde zich vanochtend niet echt lekker en heeft gependeld tussen bed en WC. Terwijl Ben bleef pendelen zijn Michael en ik in het stadje gaan lopen met de bedoeling iets leuks te kopen voor moederdag voor de oma's. Dat is niet gelukt. Het zijn echt souvenirs voor degene die er geweest zijn, maar we hebben niets ontdekt waarvan we dachten de oma's blij mee te maken. We hebben deze reis weinig souvenirs gekocht om het huis mee op te vrolijken. Ons huis ademt al meer dan genoeg de Colombiaanse sfeer. Wel heeft Michael diverse T-shirts, broeken en caps gekocht en ook Linda heeft wat kleding gekocht. De mooiste souvenirs zijn toch de herinneringen die we opgedaan hebben. Het is een fantastische reis geweest, waarvan we alledrie genoten hebben. Michael is echt een Colombiaan en voelt zich hier goed thuis, maar hij is ook blij om nu weer naar Nederland te gaan en de structuur van alledag weer op te pakken.

Morgen gaat Michael nog een keertje skypen met de klas. Hij moet dan extra vroeg opstaan, anders is de school al weer uit. Dat komt goed uit, want we moeten weer wat uurtjes jetlag overbruggen. Daarna gaan we de tassen inpakken om vervolgens om 14.00 uur Colombiaanse tijd (21.00 uur Nederlandse tijd) het hotel te verlaten. We hebben een rechtstreekse KLM-vlucht van Cartagena naar Amsterdam. Superfijn! We verwachten vrijdag 12 mei zo rond 11.00 uur Nederlandse tijd weer op Nederlandse bodem te staan.

We willen iedereen hartelijk bedanken die met ons "virtueel" meegereisd zijn. We hebben via allerlei kanalen leuke berichtjes ontvangen en dat vonden we fijn.

Dit is het laatste reisverslag. We gaan nu weer hard sparen voor de volgende Colombia reis. Er wordt door onze Colombiaanse familie en vrienden al met smart naar uitgekeken.

• 11 Mei 2017 - 05:13

Demion:

Erg mooie reis inderdaad.
    Alvast goede reis terug xxx

• 11 Mei 2017 - 05:38

Erica Knop:

Goede reis terug!
    Was fijn met jullie mee te reizen

• 11 Mei 2017 - 06:48

Hyacintha Glasmacher:

Dankzij jouw verslagen zijn wij ook een beetje op vakantie geweest :-). Safe trip en tot gauw. Liefs Hyacintha

• 11 Mei 2017 - 06:56

Gonny:

Het is zoals je het omschrijft; de mooiste herinneringen zitten in jullie hoofd/hart ! Wat hebben jullie het fijn gehad en wat zullen jullie hier nog vaak aan terugdenken ! Mooi !!!

• 11 Mei 2017 - 07:54

Ulrike Bouw:

Wat hebben jullie een indrukwekkende reis gemaakt! Dat wordt overbagage van alle mooie en bijzondere herinneringen die jullie meenemen! Daar kan geen souvenir tegenop. Wij vonden het leuk om met jullie mee te mogen reizen. Geniet nog van jullie laatste uurtjes in Colombia en goede reis naar huis!

Groetjes, Alex, Ulrike en Juan

• 11 Mei 2017 - 07:55

Marcel:

Ik heb nog nooit zoveel gelezen de afgelopen tijd. Het was iedere ochtend weer erg leuk.Ik zie jullie gauw weer. Fijne terugreis

• 11 Mei 2017 - 08:12

Engelien:

Wat een bijzondere reis samen (kun je zo in boekvorm uitgeven)
    Een hele goede reis terug en fijn samen nagenieten. Lieve groetjes van mij Engelien

• 11 Mei 2017 - 09:05

Corrie En Frank :

Wij hebben weer genoten van jullie geweldige reis verslagen. Elke ochtend waren we benieuwd naar het verslag . Wat hebben jullie een fantastische vacantie gehad. Zoveel gezien en zoveel gedaan . En dan die dagen met de ontmoeting met de moeder en broer ( familie van michel ) hele maal kippenvel moment. Deze herinneringen nemen ze je niet meer af die zijn al in jullie geheugen en hart opgeslagen . Wij wensen jullie een goede en veilige terug reis groetjes frank en corrie xxx

• 11 Mei 2017 - 09:18

Grietsje:

Tja dan is er alweer een einde gekomen aan jullie reis,indrukwekkend,onvergetelijk dat hebben we op afstand zeker meegekregen! Heb genoten van de verslagen en de foto's.Nu weten wij hoe mooi Colombia is,het land en de mensen! Dat maakte het nog mooier om jullie reis mee te mogen beleven.
    Een heel voorspoedige terugvlucht.En hopelijk kunnen we nog even praten op het WK adoptiekids.
    Groetjes Grietsje

• 11 Mei 2017 - 11:17

Dineke:

Genoten van jullie verhalen! Prachtige reis die jullie niet zullen vergeten. Goede reis naar huis!

• 11 Mei 2017 - 18:25

Diane:

We hebben meegenoten met jullie reis leuk
    Een hele goede vlucht en tot snel Greetz

• 11 Mei 2017 - 21:07

Ria Stals-Schepers:

Beste Linda, Ben en Michael,
    Super dat ik jou heb kunnen volgen tijdens jullie geweldige reis.
    Ik wens jullie een goeie terugvlucht en gauw tot schrijfs,
    Ria

• 11 Mei 2017 - 22:04

Sabrina:

Was geweldig met jullie mee op reis te zijn geweest maar ook weer fijn om jullie snel weer live te zien. Fijne vlucht xxx

• 13 Mei 2017 - 22:52

Barbara:

Bedankt voor alle verslagen, zo konden we twee reizen in één beleven!
    Wij gaan ook sparen voor een snellere terugkeer dan 12 jaar, al zal er eerst een andere mooie reis naar China tussendoor komen. Tot in Nederland!

• 15 September 2017 - 12:56

Koba:

Hallo Linda, Ben en Michael

Wat een geweldige reis en dan heb ik alleen in de pauze de foto's bekijken.
    Linda dank je wel voor de kaart en deze link, zodat ik alsnog heb kunnen genieten van deze geweldige reis. De Roots van Michael. Geweldig zoals jullie 3tjes hiervan genieten, want dat haal je wel uit de foto's
    Je hoort gauw meer van mij
    Heel veel liefs voor jullie drietjes Koba