Dagje op de Finca - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu Dagje op de Finca - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu

Dagje op de Finca

Door: Familie Simonetti

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Juli 2012 | Colombia, Pereira

Het zal voor jullie lezers wel een saai verslag worden, want we hebben vandaag echt niets anders gedaan dan genieten van een zonnige dag op de Finca samen met de andere familie. De kinderen spelen zo lekker samen dat wij als ouders echt tot rust komen. De eerste boeken en tijdschriften zijn al verslonden. Ben werd door de zoon van Cesar opgehaald om in hun huis de Europese voetbalfinale tussen Spanje en Italië te kijken. Linda is blij dat ze er niet bij is gaan zitten, nu heeft ze eindelijk kunnen “werken” aan een bruin kleurtje.

Op het moment van schrijven is het 19.00 uur en al aarde donker. De kinderen rennen rond met allerlei soorten zaklampen. Ze zijn zogenaamd van de hondenpolitie, want ze zijn allemaal niet gecharmeerd van de drie honden van de eigenaar, die hier vrij rondlopen. Maar als die lobbesen voorbij komen gesjokt, rennen ze als gekken met hun lampjes rond de Finca en af en toe houden ze spoedoverleg in een zelfgemaakte vergaderruimte van op zijn kant gezette ligstoelen. Heerlijk die fantasie!

Morgen gaan we er weer op uit en na een heerlijk rustdagje is dat ook weer heerlijk om te doen!

• 02 Juli 2012 - 05:58

Aad En Riet De Beer.:

Inderdaad,als je een rustdagje hebt,valt er ook weinig te vertellen,hooguit wat je gegeten en gedronken hebt. De natuur is kleurig,nu jij nog Linda.
    Doei Spap en Smam,en een aai voor de Hond-Politie.

• 02 Juli 2012 - 06:52

Bas En Gemma:

Groot gelijk een rustig dagje. en mooie foto's en wat word je al bruin!!! haha...gr Bas en Gemma

• 02 Juli 2012 - 07:09

Tante Ans:

ik heb alles gelezen maar wil niet achter blyven om je iets te schryven dus zal ik het maar wagen vindhet leuk dat je deze reis maakt ook voor michael krygt eenbetje in zicht hoe het er daar uit ziet en heter naartoe gaatkan er straks ook over mee pratenverders geen nieuws nog veel plezier ans en martingroetjes

• 02 Juli 2012 - 07:10

Ineke Den Engelse:

Leuk om jullie te volgen. Ziet er relaxed uit allemaal. Wij moeten nog 3 weken zwoegen in het hoge noorden van Nederland voor wij van onze vakantie mogen gaan genieten, 'gewoon' met de caravan naar Frankrijk. Hoezo verwend ; )
    Geniet van de prachtige omgeving!

• 02 Juli 2012 - 08:12

Rien Van Der Krabben:

Een dagje niets doen op de Finca, daar kunnen wij alleen maar van dromen. Lekker in de zon aan het zwembad met al die mooie natuur om je heen. De foto's zijn ook super mooi, en jullie hebben de zelfde kamer als die wij vier jaar geleden hadden. Kun je ook lekker rustig aan de achterzijde van de Finca zitten.

Hebben jullie al uitstapjes met Cesar gepland? Koffiepark, warmwaterbronnen, dierentuin etc.
    Geniet van jullie verblijf op de Finca. Gr Rien, Jolanda en kids.

• 02 Juli 2012 - 11:26

Arjan En Karijn:

Hai lieve mensen, eindelijk een reactie uit Den Bosch. Laatste week belachelijk hectisch. Altijd tegen het einde van het schooljaar. Nu eindelijk rust en tijd genomen voor jullie reisverslag. Super! Bizar ook om te beseffen dat jullie daar werkelijk zijn...ben zo benieuwd wat het met Michael op de langere termijn doet. Wij hebben gisteren de verjaardag van Fleur gevierd. Wat ontzettend lief dat je ook nog aan een cadeau had gedacht en wat creatief, die bal. En je had de oogjes van Fleur moeten zien stralen bij al die munten! Hartstikke bedankt! We gaan over 2 dagen op weg naar Frankrijk, dus ik moet maar eens aan het pakken... Een heel dikke knuffel voor jullie allemaal en van Rosa en Fleur natuurlijk een extra knuffeltje voor Michael

• 02 Juli 2012 - 15:14

(o)ma Uit Oss:

hallo Ben, Linda en Michael,
    Natuurlijk genieten we elke dag van jullie reisverslag.Het weerzien met Michaels pleegmoeder en-broers en het verblijf op de vinca ervoeren we zelfs nogal emotioneel. Herinneringen aan 5 jaar geleden kwamen boven. Ik heb zaterdag dan ook al een flinke e-mail gestuurd d.m.v.: beantwoorden van de e-mail,misschien niet ontvangen? We volgen jullie op de voet .
    Liefs en knuffel voor Michael, (o)ma en (o)pa uit
    Oss.

• 02 Juli 2012 - 18:21

Wendy Kiezenberg:

Wat heerlijk die foto's!!!! We zijn al aan het aftellen. Nog 5,5 maanden.... Doe ze veel groetjes daar!!!

Wendy. Marco, Marta Cecilia en Brigite

• 02 Juli 2012 - 18:59

ANGELICA:

En iedere morgen opnieuw is het weer fijn om jullie verslag te lezen en de foto's te bekijken.
    De foto waar ook Fabiola opstaat raakt me diep. Wat fijn dat Michael zo op zijn gemak is...zijn gezichtje ziet er heel ontspannen uit.
    Linda, al melkchocoladebruin?? Ben ziet er al bruinig uit!
    Morgen stuur ik een mail naar beer3367@hotmail.com . Kan ik meer in kwijt.
    Michael heeft TEDDY al wat gezien?
    Liefs en Highfive voor mijn grote vriend, tante oma

• 02 Juli 2012 - 19:39

Laura Straatsma:

colombia saai?! kan niet. Ik lees alles!

• 02 Juli 2012 - 19:48

Gonny Mosterd:

Een saai reisverslag ???? Echt niet, ik zit hier te genieten van de foto's !!!!!