De pleegfamilie - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu De pleegfamilie - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu

De pleegfamilie

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 April 2017 | Colombia, Pereira

Wat hebben we vandaag een mooie en liefdevolle dag mogen meemaken. De pleegfamilie was er al om 11.30 uur en is tot na 21.00 uur gebleven. De dag begon met een mooie verrassing. Gisteren, bij aankomst op het vliegveld, dachten we nog dat pleegbroer Daniel niet mee naar de finca zou komen, omdat hij vandaag om 10.00 uur al naar Bogota moest vertrekken ivm zijn werk. Daniel was evenwel toch meegekomen, want hij heeft zijn vlucht gecancelled. Door de paasdrukte kon hij geen latere vlucht nemen, daarom gaat hij morgenvroeg maar met de bus terug naar Bogota. Even 8 uur rijden ipv 1 uur vliegen en dat omdat hij zo graag Michael een volle dag wilde meemaken. Als dat geen echte liefde is...

Fabiola had een lekkere taart meegenomen en daar begon het feestje dus mee, maar al vrij snel werd het zwembad in gebruik genomen. Volop lol en gespetter, vooral door pleegbroer Andres, zijn vrouw Paola, hun meiden en Michael, maar ook Daniel en Jhon hebben nog een duik genomen. Fabiola zei steeds dat ze nog wel ging zwemmen "mas tarde" en ik nam dat vrolijk over, later op de dag dus "mas tarde". Uitzonderingen bevestigen de regel, dus in dit geval is van uitstel, afstel gekomen. Geeft niets. Morgen zal ik wel als een keeper van het waterpolo trio fungeren, want ook Ben zal zijn eerste duik van de vakantie gaan nemen.

In de middag heeft Stella een fantastische BBQ verzorgd. We hebben het echt superleuk gehad en ook deze keer hebben we weer waardevolle informatie over Michael's verleden gehoord, die de puzzel weer wat completer maakt. Er is gevoetbald, getafeltennist, gedanst en gezongen. Michael heeft zelfs zijn broers kunnen uitleggen hoe je het kaartspel "pesten" speelt. De familie is in de avond nog gebleven en Stella heeft gewoon voor de hele bups spaghetti met een heerlijke salade en knoflookbrood gemaakt.

Moe, maar enorm blij dat ze ons weer hebben ontmoet, heeft Cesar ze weer naar huis gebracht. Voor de pleegbroers was het de laatste ontmoeting van deze keer, maar met Fabiola hebben we afgesproken dat we elkaar later deze week nog zullen ontmoeten.

• 17 April 2017 - 05:59

Diane:

Gaaf geniet ervan

• 17 April 2017 - 09:08

Gonny Mosterd:

Dat voelt als thuiskomen ; heerlijk !

• 17 April 2017 - 09:19

Marcel:

Geniet er lekker van, zo met z'n allen.

• 17 April 2017 - 10:07

Artie:

Wat gaaf om te lezen genietse met ze alleen

• 17 April 2017 - 10:27

Nihan :

Wat ontzettend leuk! Dat is echt genieten!

• 17 April 2017 - 10:47

Sabrina :

Wat geweldig om te zien dat iedereen zo blij is.
    Genieten voor iedereen!!

• 17 April 2017 - 11:04

Rien En Jolanda En Kids.:

Hallo Ben, Linda en Micheal, Wat een bijzondere dag is dit geweest,. En zo gaan er nog vele volgen op deze reis. Geniet van ieder moment en wij blijven jullie dagelijks volgen op jullie reis.

• 17 April 2017 - 17:58

Krabbetjes :

Wat een gezelligheid. Geniet ervan lieve mensen

• 17 April 2017 - 19:47

Margo: