Met hoofdletter “R” - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu Met hoofdletter “R” - Reisverslag uit Pereira, Colombia van Linda Simonetti - WaarBenJij.nu

Met hoofdletter “R”

Door: Familie Simonetti

Blijf op de hoogte en volg Linda

06 Juli 2012 | Colombia, Pereira

Eindelijk is het er dan van gekomen. Een Relaxdagje op de Finca, met hoofdletter “R”. De andere familie vliegt morgen naar Bogotá en de kinderen hebben de laatste speeldag samen volledig benut. Ze begonnen op de Nintendo en andere spelletjes op de computer, ze zijn een paar keer het zwembad ingedoken, hebben gevoetbald, een politiebureau gebouwd, touwtje gesprongen en vooral ons ouders veel met rust gelaten :-). Wij konden daardoor kletsen, lezen en zelfs wegdoezelen in de hangmat of op de strandbedjes.

Gisteren in de auto hoorde Michael leuke muziek en Cesar legde uit dat dit “Reggaetón” muziek is, dat zijn oorsprong vindt in het Caribische gebied, met name in Puerto Rico. Alle jonge latino’s zijn er gek op, onze jonge latino dus ook ;-). Vandaag hebben we op internet een radiostation gezocht dat alleen maar Reggaetón uitzendt. Deze zender heeft een groot deel van de dag aangestaan. Als jullie willen horen hoe dit klinkt, dan volgt hier de link: http://www.live365.com/index.live#stations/desayunando (klik na openen op het gele vlak met reggaeton radio).

Sinds Michael paard heeft gereden in Valle de Cocora en Cesar heeft beloofd dat hij op de Finca een keertje paard mag rijden, heeft Michael hem er regelmatig aan herinnerd dat deze belofte nog ingelost moest worden. Het paardje is van Pablo, de zoon van Cesar. Toen het Michael te lang duurde is hij zelf naar Pablo gegaan. Hij maakte klakkend met zijn tong het “kattaklop, kattaklop” geluid en riep “ahora” (nu). Even later zat 'ie op het paard. De kids hebben genoten en Michael heeft het zelfs voor elkaar gekregen dat hij morgen weer mag gaan rijden.

• 07 Juli 2012 - 03:31

Toon En Marjolein:

Zo te lezen hebben jullie het goed op de finca! Ook hier hebben we een muggenprobleem... Als je Cesar vraagt muggenzeep te kopen bij Exito ben je al een eind geholpen. Dit werkt echt beter dan welke spray ook! Gaan jullie ook naar Taganga? En zo ja, waar? Het is hier echt leuk. Heel eenvoudig maar heel veel sfeer! Groetjes van ons alle4.

• 07 Juli 2012 - 05:34

Aad En Riet De Beer.:

Ik zie aan het klokje boven-in dat het voor jullie bedtijd is .Wij zijn er net uitgekropen .
    Ja 7 uur tijdverschil he .Leuk de foto s van Michael op dat paard .
    Hij durft alles,maar dan ook alles .
    Plak er maar een paar R .dagen bij en geniet ervan.
    Groetjes, aan Michael.
    Spap en Smam.

• 07 Juli 2012 - 07:37

Bas En Gemma:

wat is het een genot om jullie reisverslagen te lezen. echt super. en wat een mooie reis is het voor jullie. Ook prachtige foto's. Wij zeggen geniet er nog van en nog heel veel plezier. En de R. dagen die moeten er ook zijn. Heerlijk toch. Dikke kus van ons. @ Linda thanks voor je berichtje op fb!!!

• 07 Juli 2012 - 09:12

Marcel:

Hoi hier vanuit Zeeland in de loop van de ochtend. Het is daar beter weer dan bij ons in de loop van de volgende week, maar 17 graden. Zek maar tegen Micheal dat hij wel zn hoed moet opzetten wanneer hij paard gaat rijden en uit moet kijken voor de welbekende O-benen Ps. Is Ben er nog wel bij? Xie um zo weinig op de ploatjes!

Je broer

• 07 Juli 2012 - 09:48

Monique Kolen:

Goh, wat zijn jullie toch lekker aan het genieten, ik probeer het een beetje bij te houden allemaal, kaai leuk hoor. Hier is het weer gewoon bar slecht ene dag heel warm en dan weer een flinke regenbui, bijna net een moesson, maar dan in Nederland. Lekker blijven genieten en een dikke knuf voor jullie allemaal xxx

• 07 Juli 2012 - 12:50

(o)ma En (o)pa Uit O:

lieve Ben, Linda en michael, wat een heerlijk dagje hadden jullie gisteren toch. Even je hoofd helemaal leegmaken ! EnMichael heeft het helemaal naar zijn zin ,op een echt paard rijden! Het lukt hem toch maar weer, de foto's spreken boekdelen.Voor vandaag een leuke dag gewenst met Fabiola en zoon. Ze lijkt me een hele aardige vrouw.Vooral dat ze Michaels bal zo lang bewaard heeft heeft ons erg getroffen.Bedankt Ben voor je sms. Hoe jij daarginds gehoord hebt dat we een miljonair in de familie hebben is ons een raadsel. Knuffel voor de caucho, groetjes ,mama en papa uit Oss.

• 07 Juli 2012 - 13:37

Fam Scheper:

Heerlijk om jullie reisverslag te lezen, met weemoed lezen we het verslag en
    bekijken we de foto's. Nog maar een jaar geleden dat wij daar ook waren!
    En wat fijn dat jullie contact hebben met de pleegmoeder en haar familie en het moederhuis cadeau's hebben kunnen geven.
    Maar bovenal maken jullie een bijzondere mooie reis!
    We kijken nu al uit naar het volgende stukje op de blog met de foto's.
    willen jullie de groeten doen aan Cesar en fam??
    ben benieuwd of ze de tekening nog hebben die Yeraldin heeft gemaakt.

Groetjes Henk, Marga, Yeraldin, Natalia en Juan Esteban.

• 07 Juli 2012 - 18:16

Evelyne:

Wat genieten jullie daar zeg! Dimphy riep wauw Michael op een paard in Colombia!

Groetjes van ons allemaal.